Intra

OLD PACKAGING

NEW PACKAGING!!!!!
RM 110

** PACKAGING BARU ...HARGA LAMA**

Jika kesihatan anda menpunyai masalah dan tidak dapat dirawati dengan menyeluruh : cuba minum minuman berkhasiat ini—’Anda pasti kagum dengan kesannya’. Jus 23 Herba adalah sejenis produk dari tumbuhan semulajadi dan diperbuat daripada 23 jenis herba dan ekstrak botanik seperti Ginseng Siberian, Aloe Vera, Cascara bark, Habatus Sauda, Cendawan merah, Rose Hip, Propolis Gold, Biji Saderi, Buah Capsikum, Halia Bara, Atragalus,
 Alfalfa, Pipsissewa, Sarsaparilla dan lain-lain (senarai 23 jenis herba).

Ianya HALAL dan diperkaya dengan jus anggur dan pear. Intra adalah minuman sedap dan berkhasiat serta sesuai untuk semua lapisan (tak kira usia termasuk kanak-kanak serta ibu yang mengandung)

Mengandungi 23 jenis herba semulajadi dari pati yang bermutu tinggi. Ditambah jus anggur dan pear. Produknya halal serta selamat diminum.

Dibotolkan terus dari Kanada. Produk yang dilindungi insuran bernilai US$5 juta atau jaminan wang anda dikembalikan. Ianya telah Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

BERMINAT??? INGIN MEMBELI PRODUK INI???

Pre-Order items will be deliver after full payment received (50% Deposit, 50% before shipment ) depend on the available stock.

Available items will be deliver after full payment received (weekdays only)

Limited items depend on early book and early payment